Wielkopolskie Darmowe Ogłoszenia


Wielkopolskie

zmień miasto

Wielkopolskie / Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję

Sponsoring - Zasponsoruję

 
Wyszukiwanie


Sponsoring - Zasponsoruję Anonse towarzyskie Sponsoring Panie i Panowie Oferty sponsoringu · Sex, Praca, Studentki do towarzystwa dla Sponsora Szukam studentki · Sponsor dla Studentki na gorący seks i rozkoszną miłość anonse towarzyskie i sex randki sponsorowane..

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service | Agencje towarzyskie | Pozostałe Anonce Towarzyskie
Tytuł
Szukam kobietę do wspólnej masturbacji, także przed innymi... (Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz) Szukam zgrabną dziewczynę, która jest typem ekshibicjonistki i miałaby przyjemność we wspólnej masturbacji nag...
Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! (Warszawa/Cała Polska, Warszawa) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mnie miłe ...
Dyskretne Spotkanie (Wrocław, Wroclaw) Atrakcyjny, zadbany facet po 30 zaprosi na 3 godzinne spotkanie młodą , szczupłą dziewczynę 18-26 lat. Oferuję...
Zasponsoruję atrakcyjną młodą kobietę (Łódz, Warszawa, Łódź) Szukam dłuższej relacji sponsorowanej ,interesuje mnie tylko dłuższa znajomość na zasadzie zaufania ,szacunku ...
Spoonsoring Dla Dojrzałej (Śląskie;Opolskie, Katowice) Nawiążę stałą znajomość sponsorowaną z zadbaną Panią powyżej 40 lat dysponującą dużym ,obfitym biustem.Jestem ...
Solidne wsparcie dla Ładnej Dziewczyny (Poznań i nie tylko, Poznań) Bogaty i konkretny mężczyzna zasponsoruje na zasadach stałego układu reprezentacyjna dziewczynę. Nie szukam pr...
Zasponsoruję ładna młoda dziewczynę (Rzeszów i okolice, Rzeszów) Hej:), Jeśli szukasz sponsora na stały układ lub masz przejściowe trudności finansowe a potrzebujesz pomocy i ...
Realny, Kulturalny, Miły, Dyskretny. Lekarz. Zasponsoruje dziewczynę od 19 do 35 lat. Szukam jednej (Możliwa cala Polska, np, Hotel w twojej okolicy, Kraków) Możliwa cala Polska, np, Hotel w twojej okolicy, chętnie dojadę jak mam wolne. Pierwszy raz daje takie ogłosze...
Myły sponsor dla młodej (Polska, Gdansk) Hej jestem miłym konkretnym facetem. Chętnie zaopiekuję się finasowo młodą sympatyczną kobietką. Więcej info n...
Poznam b. atrakcyjną zadbaną dziewczynę / dojrzałą kobietę w wieku 20-26 lat (Kraków, Katowice, Kraków) Zadbany mężczyzna z okolic Krakowa pozna Panią. Spotkania wysoko sponsorowane. Prostytutkom proszę nie pisać. ...
AKTUALNE: Przystojny 38 letni biznesmen wspomoze mloda atrakcyjna na poziomie AKTUALNE: Przystojny 38 letni biznesmen wspomoze mloda atrakcyjna na poziomie (Warszawa / Cala Polska, Warszawa) 1000-2000zl od spotkania, lub staly uklad z przystojnym, zadbanym 38 latkiem. Jestem atrakcyjnym facetem i szu...
500 zł za 15 minutowe spotkanie w samochodzie? Szybka kasa dla Ciebie. (Katowice, Krakow, Opole, Czestochowa, Katowice) Konkretnie i na temat. Jesteś młoda, ładna i szczupła to za 15 minut zabawy w samochodzie proponuje 500 zł. Ni...
Zasponsoruje 16-25lat (Malopolskie, Kraków) Zawsponsoruje mloda i fajna malolate spotkanie jednorazowe lub staly uklad. Nie bede pisal co moge dac ale zap...
Pomogę finansowo młodej dziewczynie - realny 100% (Warszawa, Warszawa) Pomogę finansowo młodej dziewczynie w wieku 16- 28 lat Mam 33 lata. Prowadzę własny biznes w Warszawie. Podob...
Szukam Uległej kobiety która będę mógł zdominować!!! (Kraków, Kraków) Witam Szukam uległej i posłusznej kobiety potrafiącej spełnić moje fantazje i zachcianki.Cena ok 1500zł za ...
Studentkę, uczennicę zasponsoruję (Kraków, Kraków) Dojrzały, miły, przystojny mężczyzna a także majętny pozna niebanalną i uroczą licealistkę lub studentkę oferu...
Dla szczupłej 16-19-latki - oferuję 1500 zł/spotkanie - będę także mentorem i opiekunem (Szczecin, Poznan, Szczecin) Oferuję 1500 zł za każde 3-5 godzinne spotkanie - chodzi mi zdecydowanie o dłuższy układ. Jestem wykształcony...
Realny i konkretny dla nastolatki... 1000zł Realny i konkretny dla nastolatki... 1000zł (Cała Polska, , Warszawa) Witaj. Jestem 32-letnim konkretnym, zamożnym, realnym, przystojnym mężczyzną. Mam własny biznes, mieszka...
Poszukiwana zgrabna i miła dziewczyna na dłuższą znajomość (Gdynia, Sopot, Gdańsk ,Wejherowo, Gdynia) Poszukuję miłej, szczupłej dziewczyny do dłuższej znajomości ;-) Jeśli jesteś zainteresowana - napisz. Więcej...
Zasponsoruje młodą dziweczynę (Warszawa, Warszawa) Szukam młodej sympatycznej dziewczyny na spotkania raz w tygodniu, proponuje do 1000 zł za spotkanie, Ja 33 la...
Zaopiekuję się młodą kobietą (Białystok,Warszawa, Białystok) Szukam miłej,szczupłej dziewczyny tak jak i ja szukającej towarzystwa.Gwarantuję dyskrecję a jeśli się sobie s...
Autentyczna oferta - 800 zł za spotkanie - szczupły, atrakcyjny 36-l. (Warszawa, Warszawa) Witaj, jestem atrakcyjnym, zadbanym i przy tym finansowo bardzo dobrze sytuowanym 36-latkiem, szczupłym, średn...
Szukam dziewczyny (Warsaw/Katowice/Krakow, Warszawa) Jestem biznesmenem ze Szwecji poszukującym dziewczyny na spotkania sponsorowane w Warszawie lub Krakowie / Kat...
Zapoznam sympatyczną dziewczynę. 2000 za spotkanie. (Gdańsk, Poznań, okolice, Gdansk) Od niedawna w Trójmieście. Szukam miłej dziewczyny, która chciałaby dotrzymać mi towarzystwa w weekendy, czy p...
Zasponsoruję uczennicę/studentkę (Poznań, Poznań) Poznam atrakcyjną nastolatkę-studentki w celu nawiązania stałej relacji opartej na zdrowych i miłych relacjac...
Kulturalny przystojny facet pozna młodą dziewczynę (Kraków Okolice, Kraków) Witam, Pilnie poszukuje sympatycznej, inteligentnej i młodej koleżanki na miłe spotkanie we dwoje. Wystaw...
Dla nastolatki ;) (Żory, Rybnik, Jastrzębie Zdrój, Wodzisław Śląski) Cześć :) Poszukuję nastolatki, młodej dziewczyny (od 16go roku życia), do układu sponsorowanego. Jestem 33...
Dla bardzo atrakcyjnej (Warszawa, Warszawa) Witaj jeżeli interesuje cię realna stała relacja napisz proszę, poszukuje jednej stałej kobiety do miłych spot...
Sponsor- PomogĘ  Zwyczajnej  Dziewczynie Sponsor- PomogĘ Zwyczajnej Dziewczynie (Pomorskie i okolice, Gdynia) :) Szukam tu dziewczyny na niezobowiązujące spotkania sponsorowane. Nie musisz być modelka. Układ bez zob...
Luxury Yacht Luxury Yacht (Warszawa, Warszawa) Jestem 45-letnim Anglikiem, który od jakiegoś czasu mieszka w Polsce, latem planuję wynająć jacht i pływać po ...
Nastolatka lub studentka poszukiwana do naprawdę PRZYJEMNEJ znajomości Nastolatka lub studentka poszukiwana do naprawdę PRZYJEMNEJ znajomości (Kraków, Katowice, Rzeszów, Kraków) Cześć, Poszukuję szczupłej nastolatki lub studentki do niezobowiązującej, sponsorowanej znajomości. Na...
600 dla Młodziutkiej za krótkie spotkanie:) (śląskie,małopolskie,opolskie, Katowice) Jeżeli jesteś ładną, szczupła nastolatką lub studentką i chcesz szybko i przyjemnie zarobić kasę to szukam wła...
Zasponsoruję młodą dziewczynę (Warszawa i okolice, Warszawa) Cześć, chętnie zasponsoruję sympatyczną dziewczynę z Warszawy lub okolic. Najchętniej na dłużej. Jestem ...
1000 zł za lodzika dla zgrabnej Nastolatki za kilka minut przyjemnosci 1000 zł za lodzika dla zgrabnej Nastolatki za kilka minut przyjemnosci (Słupsk) Jestem Przystojnym zadbanym, miłym, kulturalnym i dyskretnym 41-latkiem, gwarantuję dyskrecję, kulturę, higien...
Atrakcyjną zasponsoruję (Poznań, Poznań) Atrakcyjny, niezależny, wysoki, wysportowany 36 lat z nadmiarem poczucia humoru oraz nutą szaleństwa zaprosi l...
Kraków - zasponsoruję dziewczynę / dojrzałą kobietę (Kraków, Katowice, Tarnów, Kraków) Zasponsoruje dyskretną dziewczynę z Krakowa. Spotkanie około 2-3 godzinne w hotelu. Interesują mnie tylko real...
Witaj. (Warszawa/Cała Polska, Warszawa) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje bardzo atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mn...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice, Warszawa) Witam, Poznam młodą, szczupła zadbaną dziewczynę w celu niezobowiązujących spotkań sponsorowanych lub stał...
Sponsoring dla miłej kotki ;) (Warszawa, Kraków, Łódź, Toruń, cała Polska, Warszawa) Chętnie poznam wrażliwą, spokojną dziewczynę zainteresowaną znajomością sponsorowaną. Sam zajmuję się sprawami...
.krakow - Seeking Fun Friend (Krakow, Kraków) I am looking for a long term friend who I can meet from time to time, not just for sex but also spending a ni...
2 tysiace dla pani (Tarnow, Tarnów) Bogaty przystojny 30 latek zasponsoruje kobiete dziewczyne w zamian za mile spedzony cz­as.Jestem Mobilny. Wie...
Wyjątkowy sponsor z charyzmą dla bardzo atrakcyjnej filigranowej dziewczyny 16-26 lat Wyjątkowy sponsor z charyzmą dla bardzo atrakcyjnej filigranowej dziewczyny 16-26 lat (Łódź/Warszawa Cały Kraj, Łódź) Moja wstępna oferta to 1000-1500 zł za każde spotkanie, a jeśli przypadniemy sobie do gustu możemy pomyśleć o ...
Szukam i poznam fajną i szczerą dziewczynę. Fajnie gdybyś była jeszcze dziewicą, ale to nie jest kon Szukam i poznam fajną i szczerą dziewczynę. Fajnie gdybyś była jeszcze dziewicą, ale to nie jest kon (Gdańsk, Gdansk) Szukam i poznam fajną i szczerą dziewczynę. Fajnie gdybyś była jeszcze dziewicą, ale to nie jest konieczny war...
Zasponsoruje Sylwestra !!! (Dolny śląskie Małopolska , Wroclaw) Witam Wszystkie Panie. Tak jak w Tytule poszukuje towarzystwa na sylwestra. Ogłoszenie jest Kierowanie tylko i...
Zasponsoruję miłą atrakcyjną dziewczynę w wieku od 18-35 lat. (Katowice, Katowice) Witam serdecznie. Jestem kulturalnym zadbanym mężczyzną w wieku 39lat. Poznam miłą atrakcyjną dziewczynę w wie...
19.11, aktualne, Poszukuje ksiezniczki do rozpieszczania, Wroclaw, spotkajmy sie na szampana dzis :) 19.11, aktualne, Poszukuje ksiezniczki do rozpieszczania, Wroclaw, spotkajmy sie na szampana dzis :) (Wrocław, Wroclaw) Ogłoszenie aktualne. -- Witaj, poszukuję Księżniczki z Wrocławia lub okolic, która lubi być rozpieszc...
Aktualne - Szukam kulturalnej kobiety z Krakowa, relacja sponsorowana bezseksowna Aktualne - Szukam kulturalnej kobiety z Krakowa, relacja sponsorowana bezseksowna (Kraków, Kraków) Ogloszenie jest aktualne! Hej. To jest dosc nietypowe ogloszenie - w przeciwienstwie do 99% obecnych tut...
!!!New Life. (Krakow, Kraków) Cześć,   Jestem 42-letnim Anglikiem, który kiedyś mieszkał w Polsce. Mam niezwykłe życie, nie muszę już pra...
Sponsoring dla Kobiety / Dziewczyny (Bydgoszcz, Toruń, Bydgoszcz) Szukam Kobietę/ Dziewczynę zainteresowaną 2-3 h spotkaniami w hotelu. Na początek 1 000 zł za spotk...
Szukam młodej (Bydgoszcz i okolice, Bydgoszcz) Szukam młodej na układ, Do 4 tyś miesięcznie. Szczegóły w korespondencji...
Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie (Cała Polska, Poznań) Zasponsoruję dziewczyne uległą wiek do 25 lat, zgrabna, chętna do tresury. Bondage, głębokie gardło, seks klas...
Wtorek, 21 Listopad, 2017
Przyjemne z pożytecznym :)$$ (Poznan , Poznań) Witam :) mam 35 lat i chetnie poznam i zasponsoruje młoda dziewczynę lubiąca sex:) ja jestem bardzo zadbany:) ...
1200zl za spotkanie dla zgrabnej kobiety (Poznań, Poznań) Napisze tak. Mam dobrze prosperujaca blisko Poznania i mam ochote zainwestowac w Ciebie. Marzy mi sie dyskretn...
Konkretna propozycja (Poznań, Poznań) Napisze konkretnie tak. Marzy mi sie dyskretny, goracy ale przyjemny przede wszystkim dla Ciebie romans bez zo...
Poniedzialek, 20 Listopad, 2017
Poznam sympatyczną studentkę na dłuższą, przyjacielską relację (Wielkopolska, Pozostałe miejscowości) Chciałbym znaleźć tutaj jedną sympatyczną i naturalną dziewczynę do stałej, miłej i przyjacielskiej relacji. ...
Szybka gotowki na swieta!!! DYSKRETNIE! (Poznań, Poznań) Witam Cie. Krotko i konkretnie. Jesli potrzebujesz szybkiej gotowki na swieta a nie masz czasu aby sie spotkac...
Konkretny, hojny i bardzo dyskretny (Poznań, Poznań) Uczciwie i bezposrednio: szukam zgrabnej kobiety z bardzo ladnym, pełnym biustem - ja uczciwy, przesympatyczny...
Sobota, 11 Listopad, 2017
Poznań - miasto doznań?! (Poznań, Poznań) Witaj nieznajoma! Z racji obowiązków zawodowych najbliższe tygodnie spędzę w Poznaniu. Chętnie poznam młod...
Przygody Nadszedł Czas! (Poznań, Poznań) Przygody czas! Poszukuję młodej dziewczyny do relacji sponsorowanej. Młodej oznacza minimum 18at!! Jest to g...
Piatek, 10 Listopad, 2017
Zasponsoruję młodą,ładną dziewczynę. (Poznań, Poznań) Zasponsoruję młodą, ładną dziewczynę. Chciałbym nawiązać kontakt sponsorowany oparty na pełnej dyskrecji, wzaj...
Wtorek, 07 Listopad, 2017
Szukam drobnej blondynki ;) (Poznań, Poznań) Szukam drobnej blondynki,na stały układ bez zobowiązań. Mam trzydzieści parę lat ,mieszkam w Poznaniu. Zapra...
Poniedzialek, 06 Listopad, 2017
Zasponsoruję młodą drobną dziewczynę (Poznań i okolice, Poznań) Witam serdeczne Zasponsoruję młodą ( od 16 lat) drobną i szczupłą oraz najlepiej niedoświadczoną dziewczynę....
Niedziela, 05 Listopad, 2017
Poszukiwana dziewczyna - na stały układ (Poznań, Poznań) Fajny przystojny, 32letni, ciemny blondyn, z okolic Poznania, poszukuje zgrabnej koleżanki, moglibyśmy spotkać...
Wysoki sponsoring dla atrakcyjnej dziewczyny (Poznań, Poznań) witam! jestem 39 letnim facetem, szukam kobietki (17-23lata) na miłe niezobowiązujące i rozkoszne spotkanko w...
Sobota, 04 Listopad, 2017
Poznań, Hotel Sheraton - dziś (Poznań, Wielkopolskie, Poznań) Witam Zapraszam na miłe spędzenie czasu - dziś w Hotelu Sheraton. Jestem dojrzałym, kulturalnym facetem....
Przedłużenie wakacji ;) Przedłużenie wakacji ;) (Poznań, cała Plska, Poznań) Hej, Jeśli jesteś zgrabną, sympatyczną dziewczyną i miałabyś ochotę na relaks w południowym klimacie to zapra...
Piatek, 03 Listopad, 2017
Chudziutką, malutką, bezpretensjonalną dziewczynę wezmę pod opiekę (Poznan, Leszno, Gorzów Wielkopolski, Poznań) Ty - nieśmiała, uległa, bardzo drobna, o dziecięcej figurze, szczuplutka, niziutka, ok 160 cm., biust 1-2. Nog...
Czwartek, 02 Listopad, 2017
Wspolna kolacje i mily wieczor w PN-nastepny tydzien (Poznan, Poznań) Witam w nastepnym tygodniu bede sluzbowo w Poznaniu i bardzo chetnie chcialbym milo spedzic wieczor, wspoln...
Sroda, 01 Listopad, 2017
Zaopiekuję się młodą (Lubuskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Poznań) Witam Szukam miłej, młodej i zgrabnej dziewczyny, o którą mógłbym się troszczyć, opiekować i pomagać w różnyc...
Piatek, 27 Pazdziernik, 2017
1500 zł - spotkanie w mojej posiadłości,noc (Poznań, cała Polska, Poznań) Dobry wieczór, Pan z klasą zaprosi do siebie na noc dziewczyne,im młodsza tym lepiej,oferuje 1500 zł -konkretn...
Facet z klasa - zasponsoruje dziewczyne z klasa Facet z klasa - zasponsoruje dziewczyne z klasa (Katowice i okolice, Poznań) Szukam dziewczyny - z klasa, nieglupiej, lubiaca zwracac uwage mezczyzn swoimi zgrabnymi nogami. Takiej ktorej...
Zasponsoruję ładna młoda dziewczynę (Poznań, Poznań) Chętnie zasponsoruję sympatyczną i szczupłą dziewczynę z Poznania lub okolic. Interesowałaby mnie dłuższa znaj...
Czwartek, 26 Pazdziernik, 2017
Sliczny biust, dla Ciebie uczciwe 1000zl za spotkanie (Poznań, Poznań) 1.000 zlotych dla Ciebie za maksymalnie dwu-trzygodzinne spotkanie w bardzo dyskretnym miejscu. To jest oglosz...
Dwoch dziewczyn do wspolnej zabawy (Poznań, Poznań) Mily, uczciwy, bardzo dyskretny mezczyzna. Mam swoja niespelniona fantazje dlatego tutaj jestem. Po prostu ma...
Wtorek, 24 Pazdziernik, 2017
800 dla Ciebie - każde spotkanie,tylko real (Poznań, Poznań) Hej,Pan lat 39 zaprosi do hotelu lub do siebie,800 dla Ciebie, a Ty i Twoje ciało nalezy do mnie,jakie to pros...
Poszukiwana młoda szczupła dziewczyna (Poznań i okolice, Poznań) Witam wszystkie młode, szczupłe i najlepiej niedoświadczone dziewczyny. Szukam jednej z którą mógłbym stworzy...
Poniedzialek, 23 Pazdziernik, 2017
Poszukuje dwoch kolezanek do wspolnej zabawy (Gdańsk, Poznań) Mily, uczciwy, bardzo dyskretny mezczyzna. Mam swoja niespelniona fantazje dlatego tutaj jestem. Po prostu ma...
Szukam kobiety z pieknym biustem (Poznań, Poznań) 1.000 zlotych dla Ciebie za maksymalnie dwu-trzygodzinne spotkanie w bardzo dyskretnym miejscu. To jest oglosz...
ZasponsorujĘ - Leszno I Okolice (Leszno, Leszno) Witam Panie, poszukuję konkretnej i realnej kobiety do dłuższej znajomości $ponsorowanej, opartej na szacunku ...
Czwartek, 19 Pazdziernik, 2017
Sponsor dla dziewczyny (Poznań, Poznań) Zasponsoruję młodą dziewczynę z Poznania lub okolic. Pomogę w spłaceniu zobowiązań lub spłacę nie zapłacone fa...
Sroda, 18 Pazdziernik, 2017
Hojny i bogaty Pan wspomoże na stałe (Poznań,Bydgoszcz, Leszno, Poznań) Witam, hojny i bogaty pan bisnesmen wejdzie w staly układ gdzie będzie na dluzszy okres czasu pomagał finansow...
Poniedzialek, 16 Pazdziernik, 2017
Zasponsoruję/wspomogę finansowo (Poznań, Swarzędz, Pobiedziska, Poznań) Cześć, Pomogę finansowo miłej, pogodnej, zdecydowanej nastce w zamian za towarzystwo, być może coś więcej. ...
Piatek, 13 Pazdziernik, 2017
Szukam młodej, szczupłej niedoświadczonej dziewczyny (Poznań i okolice, Poznań) Witam serdecznie Szukam szczupłej młodej i najlepiej niedoświadczonej dziewczyny którą chciałbym wprowadzić...
Czwartek, 12 Pazdziernik, 2017
Dla miłośniczki milosci francuskiej i zabaw cialami (Poznań, Leszno, Poznań) Dzien dobry, poszukuje mlodej dziewczyny która zajmie sie mną , a ja finansowo jej pomoge - piorytetem są zaba...
Niedziela, 08 Pazdziernik, 2017
Chętnie poznam młodą i bardzo szczupłą dziewczynę (Poznań i okolice, Poznań) Witam Chętnie poznam i wspomogę młodą, bardzo szczupłą i oczywiście sympatyczną dziewczynę. Za miło sp...
Sroda, 04 Pazdziernik, 2017
Poznam (Poznan, okolice, Poznań) Sympatyczny, dobrze sytuowany pozna uśmiechnięta studentkę w wiadomym celu, niewykluczony stały układ
Zasponsoruje pilnie dzisiaj (Poznań, Poznań) Zasponsoruje spotkanie z kobietą do 40tki. Gwarantuje fajnie spędzony czas i atrakcyjne wynagrodzenie:) Spotka...
Wtorek, 03 Pazdziernik, 2017
Poznam miłą dziewczynę (Poznań, okolice, Poznań) Witam, Nie chcę się tutaj rozpisywać. Szukam jednej dziewczyny do dyskretnej połączonej z szacunkiem znajom...
Poniedzialek, 02 Pazdziernik, 2017
Zgrabnej przyjaciolki (Poznań, Poznań) Szukam mobilnej i dyspozycyjnej czasowo dziewczyny mogacej spotkac sie nie tylko w Poznaniu ale i innym miesci...
Dyskretny Przyjaciel-Hojny Sponsor (Poznań, Poznań) Czesto bywam w Poznaniu. Krotko i konkretnie. Czy znajde w tym miescie zdecydowana, uczciwa i atrakcyjna kobi...
Wyjatkowy biust (Poznań, Poznań) Witam Cie. Napisze wprost aby nie ciagnac tego w nieskonczonosc. Szukam dziewczyny z bardzo ladnym biustem, ko...